ΑναδημοσιεύσειςΤον περασμένο Δεκέμβριο, η 404 Media αποκάλυψε ότι η MindSift, μια αμερικανική εταιρεία μάρκετινγκ αποκάλυψε την ύπαρξη λογισμικού Active Listening της CMG.Οι εταιρείες που θέλουν να καταγράψουν τα δεδομένα της φωνής σας και να τα πουλήσουν σε διαφημιστές ή εταιρείες, συχνά αποκτούν στο μικρόφωνό σας μέσω των εφαρμογών. Το λογισμικό Active Listening μπορεί να ενεργοποιηθεί μέσω οποιασδήποτε εφαρμογής για Android ή iPhone και άλλων «έξυπνων» συσκευών, όπως οι ψηφιακοί βοηθοί.
Το άρθρο που αναδημοσιεύουμε αλιεύτηκε από αμερικάνικο φυσικό μέσο. Για το λόγο αυτό, του ότι δεν είναι δηλαδή ένα ανεξάρτητο μέσο κοινωνικής βάσης, δεν εμπιστευόμαστε και τις οδηγίες αποφυγής υποκλοπής που προτείνει το άρθρο. Δεν είμαστε απόλυτα σίγουροι αν, βγάζοντας την μπαταρία του κινητού, ή απενεργοποιώντας το, ή απενεργοποιώντας τα μικρόφωνα εφαρμογών κ.λπ, είμαστε τελείως ασφαλείς σε διάφορες υποκλοπές ομιλίας και εντοπισμούς σημείων. Η γνώμη μας είναι ότι αν δεν θέλουμε να μας καταγράψουμε για το οτιδήποτε, απλά δεν κουβαλάμε το κινητό μαζί μας, σε συνελεύσεις, σε συζητήσεις με συντρόφους, σε διαδρομές μας που δεν θέλουμε για τον όποιο λόγο να είναι φανεροί κ.λπ. Το να μην κουβαλάς το κινητό μαζί σου είναι και η καλύτερη ατομική ασφάλεια και άμυνα απέναντι στις τεχνολογικές υποκλοπές των εταιρειών και των κρατικών υπηρεσιών.
Σε μία εμπορική συνάντηση με υποψήφιους αγοραστές, μια εταιρεία μάρκετινγκ παρουσίασε τον τρόπο με τον οποίο «ακούν» τα μικρότερα των smartphones των χρηστών, για να τους προβάλλουν ανάλογες διαφημίσεις, όπως αποκαλύπτει η ερευνητική ιστοσελίδα δημοσιογραφίας σχετικά με θέματα τεχνολογίας και διαδικτύου, 404 Media.
Ο αμερικανικός κολοσσός τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών ειδήσεων Cox Media Group (CMG) ισχυρίστηκε ότι το λογισμικό «Active Listening» τεχνική τεχνητή νοημοσύνη για να «καταγράφει δεδομένα προθέσεων σε πραγματικό χρόνο, ακούγοντας τις συνομιλίες μας», σύμφωνα με την έρευνα.
«Οι διαφημιστές μπορούν να συνδυάσουν αυτά τα δεδομένα φωνής με δεδομένα συμπεριφοράς για να τους στοχεύσουν με τις κατάλληλες διαφημίσεις», ανέφερε η εταιρεία στην παρουσίαση.
Η CMG ανέφερε το Facebook, την Google και την Amazon ως πελάτες της υπηρεσίας «Active Listening». Όπως αναφέρει η New York Post, η Google αφαίρεσε την CMG από τον ιστότοπο για το «Πρόγραμμα Συνεργατών» της, αφού επικοινώνησε μαζί της η 404 Media για να σχολιάσει το θέμα.
«Όλοι οι διαφημιζόμενοι πρέπει να συμμορφώνονται με όλους τους ισχύοντες νόμους και ρυθμίσεις, καθώς και με τις πολιτικές μας για τις διαφημίσεις Google Ads, και όταν εντοπίζουμε διαφημίσεις ή διαφημιζόμενους που παραβιάζουν αυτές τις πολιτικές, θα λάβουμε τα κατάλληλα μέτρα», δήλωσε ο εκπρόσωπος της Google. στην ΝΥ Post.
Η Meta , η μητρική εταιρεία του Facebook και του Instagram , παραδέχτηκε ότι εξετάζει την CMG για να διαπιστώσει αν παραβιάζει οποιονδήποτε από τους όρους παροχής υπηρεσιών της.
«Η Meta δεν χρησιμοποιεί το μικρόφωνο του τηλεφώνου σας για να σας προβάλλει διαφημίσεις και που έχουμε δημοσιοποιήσει αυτό εδώ και χρόνια», δήλωσε ο εκπρόσωπος της Meta.
Ο Εκπρόσωπος της Amazon δήλωσε στην 404 Media ότι το διαφημιστικό τμήμα της «δεν έχει συνεργαστεί ποτέ με την CMG σε αυτό το πρόγραμμα και δεν σχεδιάζει να το κάνει». Η εταιρεία δήλωσε ότι θα λάβει μέτρα εναντίον οποιουδήποτε συνεργάτη παραβιάζει τους κανόνες της.
Τον περασμένο Δεκέμβριο, η 404 Media αποκάλυψε ότι η MindSift , μια αμερικανική εταιρεία μάρκετινγκ αποκάλυψε την ύπαρξη του λογισμικού Active Listening της CMG.
«Ξέρουμε τι σκέφτεστε. Είναι όλο αυτό νόμιμο;», είχε γράψει η CMG τον Νοέμβριο του 2023 σε μια διαγραμμένη πλέον ανάρτησή της. «Είναι πράγματι νόμιμο τα τηλέφωνα και οι συσκευές να σας ακούνε. Όταν οι χρήστες συμφωνούν με τους όρους μιας εφαρμογής, η ενεργή ακρόαση συχνά περιλαμβάνεται κάπου στα ψιλά γράμματα».
Οι εταιρείες που θέλουν να καταγράψουν τα δεδομένα της φωνής σας και να πουλήσουν σε διαφημιστές ή εταιρείες, συχνά αποκτούν πρόσβαση στο μικρόφωνό σας μέσω των εφαρμογών. Το λογισμικό Active Listening μπορεί να ενεργοποιηθεί μέσω οποιασδήποτε εφαρμογής για Android ή iPhone και άλλων «έξυπνων» συσκευών, όπως οι ψηφιακοί βοηθοί.
«Στις περισσότερες συσκευές το μικρόφωνο είναι ενεργό. Είναι σχεδόν πάντα ενεργό εάν η συσκευή διαθέτει οποιονδήποτε φωνητικό βοηθό», δήλωσε στην Daily Mail ο ειδικός σε θέματα ασφάλειας δεδομένων, Άντι Λοκάσιο.
Αυτό σημαίνει ότι πολλοί χρήστες συναινούν στην παρακολούθηση χωρίς να το συνειδητοποιούν.
«Τόσοι πολλοί ιστότοποι λένε ‘συλλέγουμε πληροφορίες από εσάς για εσάς. Εάν χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας, έχετε συναινέσει σε όλα όσα κάνουμε. Δεν μπορείτε να εξαιρεθείτε» δήλωσε η ειδική σε θέματα προστασίας προσωπικών δεδομένων και σύμβουλος Σάρων Πόλσκι.
«Για να είμαι απολύτως σαφής, δεν υπάρχουν νόμοι σχετικά με αυτό. Αν δώσουμε σε κάποιον την άδεια να χρησιμοποιήσει το μικρόφωνο της συσκευής μας και να απενεργοποιήσουμε όλους τους υπόλοιπους όρους χρήσης που κανείς μας δεν έχει διαβάσει ποτέ, μπορεί βεβαίως να το χρησιμοποιήσει», πρόσθεσε ο Λοκάσιο.
Αυτή η έλλειψη προστατευτικής νομοθεσίας «δημιούργησε μια ολόκληρη βιομηχανία δεδομένων διαμεσολαβητών που αξίζει δισεκατομμύρια δολάρια σήμερα», δήλωσε η Πόλσκι.
Η ταχεία ανάπτυξη του κλάδου αυτού οφείλεται εν μέρει στην ανάπτυξη πολύ εξελιγμένων μεγάλων μοντέλων, όπως το ChatGPT . Αυτά τα εξαιρετικά ισχυρά εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης κατέστησαν την εξόρυξη δεδομένων φωνής ευκολότερη και ταχύτερη για τους διαφημιστές, σημείωσε ο Λοκάσιο.
Να απενεργοποιήσετε την πρόσβαση στο μικρόφωνο του κινητού σας
1: Ανοίξτε την εφαρμογή Ρυθμίσεις της κλήσης σας
2: Μετακινηθείτε προς τα κάτω σε εφαρμογή (Facebook, Snapchat κ.λπ.) και κάντε κλικ σε αυτήν
3: Απενεργοποιήστε την επιλογή Μικρόφωνο
Για να αποτρέψετε τη σύλληψη και την πώληση των φωνητικών σας δεδομένων, ο Λοκάς συνιστά να διαγράψετε την εφαρμογή που δεν χρησιμοποιείτε τακτικά. Στη συνέχεια, ελέγξτε αυτές που έχετε κρατήσει και αποφασίσετε ποιες από αυτές τις εμπιστεύεστε να έχετε πρόσβαση στο μικρόφωνό σας και ποιες όχι. Η Πόλσκι συνιστά να απενεργοποιήσετε το κινητό σας τηλέφωνο ή άλλες συσκευές όταν δεν χρησιμοποιούν.
από την NewYorkPost
μετάφραση: Τροχιά στο Άπειρο